FAV

V : Kan EasyTrak op elk type van voertuig of machine geïnstalleerd worden?
A : Ja, voor zover die uitgerust is met een ET batterij en deze zich herop laadt terwijl de motor draait. Maar op een aanhangwagen, zelfs indien die uitgerust is met een batterij, zal EasyTrak niet correct kunnen functioneren.

V : In welke landen functioneert EasyTrak ?
A : De EasyTrak functioneert in heel groot Europa (de Oostblok landen, Rusland inbegrepen) en zelfs in Noord-Afrika in zover er een GSM dekking ter beschikking is.

V : Moet ik bijkomende kosten betalen indien ik mijn EasyTrak in het buitenland gebruik?
A : Neen, de roaming kosten zijn in de prijs van het abonnement inbegrepen. Er is geen enkel supplement te betalen.

V : Mijn voertuig werd gestolen, wat moet ik doen?
A : Het volstaat om de SMC alarmcentrale te bellen op het nummer 02/788.00.21 (24u/24) om te signaleren dat het voertuig gestolen werd. De operateur zal u vragen om u met uw “geheim antwoord” te identificeren dat u  bij de registratie van uw EasyTrak gekozen heeft.

V : Mijn mobiele MetaTrak toepassing blijkt geblokkeerd, wat moet ik nu doen?
A : Het is mogelijk dat in zeer zeldzame gevallen, de toepassing crasht of niet meer lijkt te reageren. Dit kan gebeuren met elke toepassing. In dit geval, gewoon de toepassing verlaten (niet sluiten) en deze terug opstarten. Het systeem zal automatisch controleren of er een beschikbare update is en deze installeren indien dit blijkt.

V : Mijn EasyTrak lijkt niet te functioneren. Tot wie moet ik mij wenden?
A: Op de web site https://metatrak.it, heeft u rechts boven een knop “Support”. Gelieve uw vraag hier te stellen. Ons IT team zal uw systeem analyseren en u eer snel antwoorden. Om in te loggen, hetzelfde wachtwoord gebruiken als op de mobiele toepassing

V : Mijn EasyTrak lijkt niet te functioneren. Tot wie moet ik mij wenden?
A: Op de web site https://metatrak.it, heeft u rechts boven een knop “Support”. Gelieve uw vraag hier te stellen. Ons IT team zal uw systeem analyseren en u eer snel antwoorden. Om in te loggen, hetzelfde wachtwoord gebruiken als op de mobiele toepassing.

V : Hoe zit het met de garantie?
A : Meta System-producten hebben een garantie van 3 jaar vanaf de aankoopdatum. Garantieclaims moeten bij uw detailhandelaar worden ingediend en vergezeld zijn van een aankoopbewijs (factuur of kassabon). De garantie geldt voor fabricagefouten of verborgen gebreken. Ze dekt in geen geval installatie fouten of schade veroorzaakt door externe oorzaken (bv. ongeval, beschadigde doos, kortsluiting, enz..).

V : Wie moet ik contacteren om bijkomende inlichtingen over een product te krijgen?
A : Uw detailhandelaar kan u in de meeste gevallen helpen. Indien dit niet zou volstaan, houdt onze klantendienst zich ter beschikking om u te antwoorden. Gelieve uw aanvraag per e-mail naar het volgende adres sturen: info@mseurope.be